رونمایی از خودروی جدید فراری سرجیو +عکس

رونمایی از خودروی جدید فراری سرجیو,فراری در نمایشگاه ژنو سال گذشته، به پاس طراح شهیر و فقید ایتالیایی، سرجیو پینین فارینا در طراحی چشمگیرترین خودروهای اسپرت برای فراری، و شصتمین سالگرد همکاری با استودیوی پینین فارینا، یک مدل کانسپت با نام سرجیو را معرفی کرد.

خودرویی بر مبنای مدل 458 که از همان نگاه نخست نیز می‌شد دریافت که راهی به تولید نخواهد برد.

رونمایی از خودروی جدید فراری سرجیو +عکسحالا، فراری با حذف تغییرات رادیکال در طراحی مدل کانسپت نظیر افزودن شیشه جلو و تغییر درب‌ها و چراغ‌ها، خودروی عملی‌تر و واقعی‌تری را پرده‌برداری کرده است که تنها اندکی با فراری 458 اسپایدر تفاوت دارد.

رونمایی از خودروی جدید فراری سرجیو +عکساین خودرو به اولین مالک آن در یک گالری سلطنتی خودرو در امارات متحده عربی تحویل داده شد. جایی که فراری FXX K نیز رونمایی شده است.

در مقایسه با مدل مفهومی، افزودن شیشه جلو باعث تغییر کامل چهره این خودرو شده است. فرم خمیازه مانند سپر نیز حذف شده و چراغ‌های جلو و عقب نیز تغییر کرده‌اند.

بعلاوه آینه‌های جانبی و دستگیره‌های متعارفی به روی درب‌ها افزوده شده‌اند. درمجموع مقدار زیادی از جذابیت‌های مدل مفهومی از بین رفته‌اند و تنها با یک فراری متفاوت‌تر از سری 458 و البته با سبک تارگا مواجهیم.

رونمایی از خودروی جدید فراری سرجیو +عکسپوشش بیرونی بدنه با سه لایه رنگ قرمز و همچنین رنگ خاکستری گرافیتی برای قسمت‌هایی از بدنه جلب توجه می‌کند. چرخ‌های منحصربه‌فرد آلیاژی طلایی رنگ، آینه‌های جانبی با پایه‌بلند، دیفیوزر عقب با دو خروجی اگزوز بزرگ و درب موتور تیره رنگ از دیگر موارد جالب ظاهری این خودرو می‌باشند.

رونمایی از خودروی جدید فراری سرجیو +عکسدرون کابین نیز با پوششی از چرم مشکی با دوخت و کوک قرمز رنگ و روکش‌هایی از چرم و آلکانترا و فیبر کربن، نهایت سادگی و زیبایی را به نمایش می‌گذارند.

در بخش فنی، یک موتور هشت سیلندر 4.5 لیتری با تنفس طبیعی قرار دارد که 597 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد این مدل تنها 3 ثانیه اعلام شده است.

برای خاص بودن این خودرو و توجیه قیمت بالای آن، تنها 6 دستگاه از فراری سرجیو ساخته خواهد شد که در اختیار کلکسیونرهای ثروتمند قرار خواهد گرفت. البته دیگر برای خرید این خودرو دیر شده و هر شش دستگاه سفارشی، پیش‌فروش شده‌اند.