حذف لینک

به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم  که  .  .  .  .  .  .  .  .  .  ..  .  

واسه خودم یه چیزی تعریف میکنم میخندم  تازه آخرش هم از خودم میپرسم: جان من!

_______________
__________
_____


حیف نون مادرزنش را میبر دکتر میگه: آقای دکتر ، سم خورده مسموم شده.   دکتره میگه: چرا بدنش کبوده ؟   

میگه: آخه به زبون خوش که نمیخورد

_______________
__________
_____
دانشــــــــــــــگاه چیــــست ؟؟؟
سرزمینی است

که پسرا برای فرار از سربازی و دخترا برای پیدا کردن شوهر به آن عاجزانه پناه می برند
و این وسط حالا یه چند خطم درسم میـــخونن

_______________
__________
_____

به خنگوله میگن بابات چجوری مرد ؟

میگه از پشت بوم افتاد رو کولر با کولر افتاد تو بالکن 

نرده های بالکن شکست

بعد افتاد روی نورگیر 

شیشه های نورگیر شکست

از اونجا افتاد روی گلدونها

ما دیدیم خونرو داره خراب میکنه !

با تیر زدیمش..

_______________
__________
_____

یه روز یه پیرزنه توی اتوبوس داد زد : نی نای نای نای ، نی نای نای . 

همه براش کف زدن . پیرزنه که از کار مردم تعجب کرده بود ، از توی کیفش 
دندونای مصنوعیشو در آورد و توی دهنش گذاشت و گفت : ننه نیاورون نیگر دار

_______________
__________
_____
تولاین با برادرم دوس  شدم الان عاشقم شده!!
.
.
.
.
.
.
.
.
 میترسم بهش بگم منم 
 اون شکست عشقی بخوره 
 من شکست گردن... 
^ __ ^

_______________
__________
_____
ﺑﺎﺯ ﺍﯾﻦ ﺟﯿــــــــــﮕﺮ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺣﺮﻓﮯ ڪﮧ ﺍﮐﺜﺮﻩ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻥ ﭘﺴﺘﺎﻡ
ﺑﺎﻟﺒﺨـﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯿـــــﻦ😄😄😄☺☺☺☺

_______________
__________
_____
یه دوش اب گرم 
یه چای خوش رنگ 
یه موزیک ملایم
.
.
.
.
.
.










من امتحان کردم فایده نداره.
...
پول خوبه پوووووول

_______________
__________
_____


ساعت سه  صب به دوستم پیام دادم خوش ب حالت  ک خوابی 
.
.
.
.
.
.
جواب داده : ممنون  😐